OSVRT NA NEUM: Pa pokrali su nam 200 milijardi maraka i nikome ništa!

PRO Oglas

Prema provjerenim saznanjima na području Bosne i Hercegovine danas djeluje više organiziranih kriminalno-korumpiranih grupacija. Pošto Bosna i Hercegovina u bliskoj budućnosti ulazi u jedan vrlo specifičan period koji se slobodno može nazvati „Period polaganja diplomskog ispita“ za ulazak i priključenje međunarodnim ekonomsko-političko-sigurnosnim organizacijama, koje bi trebale dati maksimalnu sigurnost i garanciju gospodarskog razvoja i u svakom pogledu stabilizacije stanja, vrlo je bitno da se svi negativni elementi, bilo da se radi o grupacijama, bilo o pojedincima, što prije razotkriju i udalje iz svih razina sistema u Bosni i Hercegovini.

Prva faza koju je potrebno provesti može se slobodno nazvati „fazom lociranja svih negativnih elemenata“, koji su uzrok ovakvog lošeg i kaotičnog stanja na području cijele BiH.

UMORI NAM SE I FINANCIJSKA POLICIJA

Ova faza se mora provoditi najprije kroz sigurnosne i pravosudne strukture. Naime, svjedoci smo da konstantno od prvih demokratskih izbora na cijelom području Bosne i Hercegovine na svim razinama vlasti i u svim institucijama i Zakonodavne i Izvršne i Sudske vlasti postoji velika prisutnost kriminala od korumpiranosti, pristranosti, nestručnosti, neizvršenja zakonom propisanih obaveza, nestručnosti kadrova i posebno neodgovornosti, a u posljednje vrijeme te negativne i korumpirane grupe su preuzele i premrežile cijeli sustav i sve razine u svim trima vlastima, tako da se preuzimanje i smjena vlasti nakon nekih od izbora svodi na puko preuzimanje financijskih, sigurnosnih i pravosudnih institucija.

Također smo svjedoci da se određene institucije kao što ja na primjer Financijska policija Federacije BiH doslovce umori od nadzora, pisanja izvješća o kriminalu i podnošenja prijava, a te prijave, pošto se radi o visokim političkim dužnosnicima ili njihovim miljenicima, redovito drže u ladicama do zastare, a ako netko pokrene to pitanje onda na scenu stupa tzv. pravosudni ping-pong, predmeti se prebacuju od suda do suda zbog, kako kažu, nenadležnosti a često se događalo da nestanu konkretni dokazni materijali dok se predmeti šetaju od jednog do drugog suda ili tužiteljstva zbog nenadležnosti i to sve slučajno i nikada nitko ne odgovara kazneno za takve stvari.

STRAH ZA VLASTITI ŽIVOT

Zbog naprijed navedene situacije na području cijele Bosne i Hercegovine se među obične građane usadilo mišljenje da je navedenu situaciju nemoguće riješiti, svi koji imaju neka saznanja o kriminalu kažu da ne žele da ih daju ni sudskim ni sigurnosnim institucijama jer ističu „kada ih ne može osuditi sud na temelju konkretnih i za dokumentiranih dokaza koje su prikupile državne institucije, kako ih onda može zaustaviti neka informacija od građana, koji se boje za vlastiti život!“

Analizom nekih imenovanja i postavljenja, koja su se kontinuirano događala, ponajprije neposredno nakon svih parlamentarnih izbora na određene ciljane pozicije u interesnim (financijskim i sigurnosnim) institucijama, vidljivo je da se imena predloženih i imenovanih rukovoditelja u zadnjih 20-ak godina redovito povlače po sudovima i medijima, te da su istima dokazana mnoga kaznena djela ali zbog zastare i korumpiranog pravosuđa nisu imali osuđujući završetak i umjesto da se ti rukovoditelji povuku i pritaje oni uz pomoć svojih političkih mentora ponovno prihvaćaju i lobiraju za postavljenje na rukovodne pozicije u interesantnim firmama i to je onda faza. ne kriminala i korupcije već „faza bezobrazluka i drskosti“, čime se građani Bosne i Hercegovine stavljaju na razinu poslušnih i dresiranih životinja koje, kada se izbori slušaju, klimaju glavom i zaokružuju na glasačkim listićima one kandidate za koje im sugeriraju neradnici i politička potrčkala koja se plaćaju iz socijalnih fondova i javnih poduzeća na protuzakonit način pod krinkom socijalne ili jednokratne pomoći od po par tisuća maraka, a koje koriste za kupovinu glasova.

PLAĆALI SMO IM DA NAS UNIŠTAVAJU

Također imamo jednu vrlo ružnu sliku stanja u Bosni i Hercegovini po pitanju učinka izabranih političara i rukovoditelja u državnim poduzećima i općenito po pitanju učinka uopće državnih službenika i građana koji su na proračunima na svim razinama vlasti. Naime, od 1996. godine pa do danas, odnosno u zadnjih 20-25 godina, kada se zbroje kompletni proračuni svih institucija i razina vlasti iznose na godišnjoj razini cca. 8 milijardi KM, što znači ukupno u zadnjih 25 godina cca. 200 milijardi KM je potrošeno kroz razne proračune na području cijele BiH, a kada zbrojimo učinak isti je – daleko ispod ništice ili nule!

To znači da je država Bosna i Hercegovina a posebno njeni građani u mnogo goroj situaciji nego prije četvrt stoljeća i da je novac od 200 milijardi KM doslovce bačen, a za taj iznos novaca smo mogli „KUPITI“ poziciju i gospodarsku situaciju na međunarodnom tržištu koja bi danas bila 100 puta bolja od trenutne, a ovako ispada da smo konstantno plaćali našim političarima da nas, najblaže rečeno, uništavaju.

Kada analizirate imovinu i javnu i tajnu (skrivenu) od naših političkih vođa i njihovih timova, naći ćemo velike količine novaca od onih 200 milijardi KM, ali ne mogu im se oduzeti jer je nekada davno sud, dok se igrao pravosudni ping-pong, iste zaštitio zastarom i gubljenjem dokaznih materijala.

David Franjić / OTPOR.Media

SLUČAJ "AMIR GROSS KABIRI"

POSLJEDNJE OBJAVLJENO